Desi stiu sa folosesc croseta si andrelele din copilarie, abia in ultimele luni am descoperit ca tableta, telefonul sau calculatorul nu sunt singurele metode de relaxare….Mi-am dat seama ca toate aceste gadget-uri pot fi foarte utile in noua mea preocupare, asa ca am inceput sa urmaresc site-uri si bloguri dedicate acestui domeniu. Tot ceea ce am realizat pana acum am dat cadou prietenilor, rudelor si altor persoane apropiate; reactiile fiind pozitive, am continuat sa produc aceste obiecte pe care le veti descoperi pe blog. Asa cum veti vedea scris la fiecare produs, acestea sunt unicat si sper sa am inspiratia necesara si mai departe pentru a crea cu inima si sufletul lucruri unice, pentru ca si noi, oamenii, suntem diferiti, unici, nu-i asa? Sper ca prin urmarirea acestui blog, prin cumpararea produselor precum si recomandarea catre prietenii vostri, voi transmite putin din bucuria si mandria ca sufletul meu a ajuns la voi!

Va multumesc pentru vizita si sper sa reveniti cu placere!

joi, 15 decembrie 2016

A venit iarna, cu noutati

Bine v-am regasit!

Dupa o lunga si nedorita pauza, m-am gandit sa revin cu cateva noutati pe care le-am pregatit la inceputul acestei ierni. Nu sunt multe, dar toate au fost confectionte cu drag si cu multa rabdare; sper sa va placa si sa va incalzeasca putin sufletul, ca tot a venit frigul.

Am inceput cu cateva decoratiuni din fetru:




























O parte din ingerasi, toti plecati deja spre bradutii in care vor locui in aceasta iarna:























Si, la sfarsit,dar nu in ultimul rand, cateva felicitari care asteapta sa fie scrise si trimise catre cei dragi:









Toate acestea, plus alte decoratiuni, au fost expuse si la Targul de Craciun de la Have a cigar Pub, pe 11 decembrie 2016.





Sper ca v-au placut si va astept cu comentarii si, de ce nu, comenzi?!
Numai bine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu